اعتراف ۱۱ فقره‌ای مامور قلابی در شهرری 

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری مامور قلابی که در پوشش پلیس از اتباع کشور‌های همسایه اقدام به سرقت می‌کرد، خبر داد.

 سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: آذر ماه امسال در پی افزایش سرقت و اخاذی از شهروندان با عنوان مأمور پلیس در محدوده "خاورشهر" توسط یک مرد میانسال رسیدگی به موضوع و شناسایی این فرد در دستور کار کلانتری ۱۷۷ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات میدانی تیم عملیات کلانتری نشان می‌داد، یک سارق حرفه‌ای در روستا‌های اطراف محدوده "خاورشهر" ابتدا اتباع کشور‌های همسایه را شناسایی نموده و سپس به بهانه اینکه آنان مدارک هویتی نداشتند با جعل عنوان پلیس از این افراد سرقت کرده‌اند.

 طرهانی تصریح کرد: ماموران کلانتری خاورشهر پس از شناسایی هویت این فرد با اقدامات اطلاعاتی، در بیست و ششم آذر ماه مخفیگاه متهم را نیز در "خاورشهر" ردیابی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: تیم عملیات پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی روز گذشته راهی مخفیگاه متهم شده و وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه تجهیزات نظامی تقلبی از جمله بی‌سیم از مخفیگاه وی کشف شده است، گفت: متهم ۴۱ ساله پس از انتقال به کلانتری هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر ۱۱ فقره سرقت در پوشش مامور پلیس در محدوده خاورشهر اعتراف نموده که جهت شناسایی مالباختگان تحت نظر قرار گرفته است. 

 

برچسب ها: حوادث ، اخبارجنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار